Zbiornik oleju CM - 100L/079L-MP-RF

SKU: 14016300

Hyva oferuje pełen zakres zbiorników olejowych wyprodukowanych z materiałów najwyższej jakości. Posiadają optymalne zabezpieczenie przed skutkami korozji, tak wewnątrz jak i na zewnątrz. Lakierowanie zbiorników metodą proszkową daje trwałe zabezpieczenie przed skutkami oddziaływania otoczenia zewnętrznego. Wszystkie zbiorniki są czyszczone a następnie testowane ciśnieniowo pod względem szczelności.

Aby dokonać doboru zbiornika należy przeanalizować poniższe czynniki:

  • roboczą pojemność elementów układu hydraulicznego,
  • maksymalną objętość pompy,
  • dostępną przestrzeń na pojeździe,
  • montowanie filtrów i zaworów.

Dane techniczne:

  • całkowita pojemność - 100 l
  • robocza pojemność - 79 l
  • waga zbiornika - 33 kg
  • połączenia ssące - 1,5 '' BSPIT
1 725,00 zł/szt. netto
2 121,75 zł/szt. brutto (23%)
produkt dostępny na zamówienie
Zapytaj o termin dostawy

Opis

Hyva oferuje pełen zakres zbiorników olejowych wyprodukowanych z materiałów najwyższej jakości. Posiadamy zbiorniki olejowe do montażu za kabiną oraz montowane z boku pojazdu, z możliwością adaptacji w każdym systemie hydraulicznym. Zbiorniki hydrauliczne wykonane są ze stali i aluminium. Posiadają optymalne zabezpieczenie przed skutkami korozji, tak wewnątrz jak i na zewnątrz. Lakierowanie zbiorników metodą proszkową daje trwałe zabezpieczenie przed skutkami oddziaływania otoczenia zewnętrznego. Wszystkie zbiorniki są czyszczone a następnie testowane ciśnieniowo pod względem szczelności. Zastosowanie filtrów powietrznych oraz olejowych zapewnia przedłużenie żywotności urządzeń hydraulicznych, co w rezultacie pozwala na zredukowanie kosztów. Wszystkie zbiorniki wyposażone są w wysokiej jakości filtry powietrza (10μm), prawie wszystkie modele posiadają zwrotny filtr oleju.

Całkowita objętość zbiornika zależy od jego wymiarów wewnętrznych. Wszystkie zbiorniki są wyposażone w oczko do kontroli poziomu oleju, który zawsze jest 50 mm poniżej wewnętrznej wysokości zbiornika. Zbiorniki posiadają płytkę montażową zaworu, umożliwiającą szybki montaż. Wylot rury powrotnej oleju zawsze znajduje się poniżej najniższego poziomu oleju. Zakończenie rury ścięte jest pod kątem 45° w celu zmniejszenia prędkości przepływu oraz przeciwdziałaniu pienienia się oleju hydraulicznego.