Urządzenie hakowe TITAN wersja S 22 TON - 57-S

SKU: T22-57-S

Urządzenie hakowe Titan to najbezpieczniejsze, najbardziej niezawodne i najszybsze ze wszystkich dotychczasowych urządzeń hakowych Hyva. Mocowanie śrubowe do podwozia, usprawniające przebieg montażu, umożliwia fabryczne nakładanie wysokiej jakości powłok malarskich. To urządzenie hakowe, zaprojektowane z myślą o zwiększeniu produktywności, zmniejszeniu ciężaru, poprawie łatwości użytkowania, zwiększeniu bezpieczeństwa i ochronie środowiska, stanowi standard odniesienia na całym świecie. Dodatkowe elementy osprzętu można z łatwością mocować śrubami do podwozia.

W swojej ofercie posiadamy urządzenia o rożnym zakresie udźwigu oraz dostosowane do obsługi rożnych długości kontenerów.

Poniżej przestawiamy:

Urządzenie hakowe "HYVALIFT" o udźwigu 22 ton.

Zapraszamy do zakupu lub negocjacji.

Dane techniczne T22-57-S

  • Wysokość haka (H) 1570 mm
  • Przesuw teleskopowy (X) 1200 mm
  • Długość urządzenia (L) 5700 mm
  • Wysokość podwozia (Ch) 1050 mm
  • Max./min. długość kontenerów 4500 - 6800 mm

Opis

Dolna rama urządzenia wykonana jest ze specjalnej stali typu DomexTM o wytrzymałości plastycznej 690 MPa z tego samego materiału wykonane są łączniki.

Dźwignia hakowa wykonana jest ze stali o podwyższonej wytrzymałości DOMEX 690XP a sam hak wykonany jest ze stali WELDOX 700 o wytrzymałości 700 MPa. Hak posiada grawitacyjne zabezpieczenie eliptyczne.

Na przegubach przechyłu haka stosowane są łożyska z brązu lub syntetyczne a sworznie wykonane są ze stali chromowanej.

Zewnętrzne rurki hydrauliczne są wykonane ze stali a ich pewne mocowania do ramy eliminują możliwość urwania przy jeździe po bezdrożach.

Ładunek jest przesuwany łagodnie po rolkach a więc nie występują szarpania czy drgania ładunku tak jak w typowych urządzeniach.

Mocowanie kontenera odbywa się hydraulicznie, ze stanowiska sterowniczego. Poprawne zablokowanie kontenera sygnalizowane jest lampką kontrolną.

Resory odciążane są za pomocą siłowników lub rolką podpierającą sterowanymi ze stanowiska sterowniczego, dzięki czemu rozładunek i załadunek samochodu odbywa się statecznie nawet przy nierównym podłożu.

Przy rozładunku i załadunku pustego kontenera lub obciążonego częściowo istnieje możliwość zastosowanie zwiększonych szybkości ruchu, przez odpowiednie przełączenie dźwigni sterowania.

Prawidłowa praca zabezpieczona jest przelewowymi zaworami precyzyjnie wyregulowanymi fabrycznie.

Całość konstrukcji jest piaskowana, malowana lakierem podkładowym.

Standardowo zbiornik oleju wyposażony jest w dwa filtry: filtr powrotny (czyści olej powracający do zbiornika z układu hydraulicznego) ponadto zbiornik posiada wizualny wskaźnik poziomu oleju oraz odpowietrznik z filtrem powietrza (eliminuje możliwość dostawania się podczas pracy zanieczyszczeń do oleju).

Wysokie usytuowanie zbiornika nie ogranicza prześwitu pojazdu.

Sterowanie odbywa się pneumatycznie z panelu sterowniczego umieszczonego w kabinie kierowcy. Główne siłowniki sterowane są zaworem proporcjonalnym.

Przy wadliwym lub niemożliwym do zrealizowania w danych warunkach sterowaniu z kabiny, można i „przejść” na sterowanie ręczne bezpośrednio dźwigniami umieszczonymi na głównym zaworze sterowniczym usytuowanym z lewej strony pojazdu.

Trzy elektryczne zbliżeniowe sygnalizatory zadziałania (blokowanie kontenera, blokowanie tylnej osi, położenie wysięgnika głównego) zapewniają pełną kontrolę nad procesem za- i wyładunku kontenera.

Siłowniki posiadają zawory zabezpieczające przed niekontrolowanym opadnięciem ładunku i uszkodzeniem urządzenia w przypadku rozerwania przewodów hydraulicznych.

Całość urządzenia spełnia wszystkie przepisy obowiązujące w UE oraz posiada uznanie CE.

Wielotłoczkowa pompa hydrauliczna napędzana jest bezpośrednio z PTO usytuowanej na skrzyni biegów. Włączanie napędu realizowane jest pneumatycznie z kabiny.